هميشه از تصاوير استفاده کنيد


تصاوير، هنگام استفاده با مراقبت، به خوانندگان کمک خواهند کرد که مقاله شما را بهتر درک کنند. گفته قديمي "يک تصوير هزاران کلمه ارزشمند است" احتمالا به Google اعمال نمي شود،


اما مطمئنا درست است که شما نياز داريد تا 1000 کلمه خسته کننده را ادويه کنيد،


آنچه را که در نمودار يا نمودار جريان داده مي کنيد را نشان مي دهيد يا فقط رسانه هاي اجتماعي پست هاي جذاب تر.


 


اين يک توصيه ساده است: شما بايد تصاوير را به هر مقاله اي که آنلاين مي نويسيد اضافه کنيد تا جذاب تر شود.


از آنجا که جستجوي بصري به طور فزاينده اي مهم است - همانطور که در چشم انداز گوگل در مورد آينده ي جستجو ديده مي شود،


مي تواند به شما يک ترافيک خوب ارائه دهد. اگر محتواي بصري داريد، ممکن است منطقي براي قرار دادن تصوير SEO در ليست کارهايتان باشد.


 


تصاوير گوگل به تازگي با يک رابط کاملا جديد اصلاح شده است.


شما همچنين مي توانيد هاي جديد، متا داده ها و حتي نامگذاري را پيدا کنيد.


هاي خنک جديد نشان مي دهد که Google به طور فزاينده اي مي داند چه چيزي در يک تصوير است و چگونه اين تصوير در متن بزرگتر قرار مي گيرد.


 


تصوير مناسب را پيدا کنيد


Image SEO: اين تصوير نمي گويد "خوش آمديد به شرکت ما"، آن را مي گويند "به يک شرکت خوش آمديد".


هميشه بهتر است از تصاوير اصلي - کساني که خودتان را گرفته ايد - از عکس هاي سهام استفاده کنيد.


صفحه تيم شما نياز به تصاوير واقعي از تيم شما دارد، نه اين شخص در سمت راست و يا يکي از دوستان عکس سهام خود.


خاموش موضوع: هرگز فکر نکنيد که شخص نياز به يک مدل مو دارد.


 


مقاله شما نياز به يک تصوير مرتبط با موضوع دارد. اگر شما انتخاب يک عکس تصادفي فقط براي گرفتن گلوله سبز در تجزيه و تحليل محتواي پلاگين ما در SEO ما،


پس شما انجام اشتباه است. تصوير بايد موضوع پست را بازتاب دهد يا اهداف توضيحي درون مقاله باشد.


سعي کنيد تصوير را در نزديکي متن مربوطه قرار دهيد.


اگر يک تصوير اصلي يا تصويري داريد که ميخواهيد رتبه بندي کنيد، سعي کنيد آن را در بالاي صفحه حفظ کنيد، اگر منطقي باشد.


 


يک دليل ساده براي تصوير SEO براي همه اينها وجود دارد: يک تصوير با متن مربوط به صفات بهتر براي کليدواژه اي که براي آن بهينه شده است. بعدا درباره تصوير SEO بيشتر مي شود.


 


آماده سازي تصاوير براي استفاده در مقاله خود


هنگامي که تصوير درست را پيدا کرديد - چه يک تصوير، نمودار يا عکس - گام بعدي اين است که آن را براي استفاده در وب سايت خود بهينه سازي کنيد.


تعدادي از چيزهايي که بايد در مورد آن فکر کنيد وجود دارد:


 


نام عکس را مناسب انتخاب کنيد


Image SEO با نام فايل شروع مي شود.


شما مي خواهيد Google به دانستن آنچه در مورد تصوير است و حتي به آن نگاه نکنيد، بنابراين از کليد فو شما در نام فايل تصوير استفاده کنيد.


اين ساده است: اگر تصوير شما طلوع خورشيد را در پاريس بر کليساي جامع نتردام نشان مي دهد،


نام فايل نبايد DSC4536.jpg باشد، اما notre-dame-paris-sunrise.jpg. فاکتور کليدي اصلي مي تواند Notre Dame باشد،


زيرا موضوع اصلي عکس است،


به همين دليل است که در ابتداي نام فايل قرار دارد.


فرمت مناسب را انتخاب کنيد


براي تصاوير، فرمت مناسب وجود ندارد اين بستگي به نوع تصوير و نحوه استفاده از آن دارد. به طور خلاصه توصيه مي کنيم:


 


سئو عکس بسيار مهم است


JPEG را براي عکس ها يا تصاوير بزرگتر انتخاب کنيد: اين به شما نتايج خوب را از نظر رنگ و وضوح با اندازه فايل نسبتا کوچک مي دهد.


اگر ميخواهيد شفافيت پس زمينه را حفظ کنيد، از PNG استفاده کنيد


يا، از WebP به جاي JPEG و PNG استفاده کنيد. اين نتايج با کيفيت بالا با اندازه فايل هاي کوچکتر توليد خواهد شد.


شما مي توانيد از ابزارهايي مانند Squoosh براي تبديل تصوير خود به WebP استفاده کنيد.


استفاده از SVG براي آرم ها و آي ها. با استفاده از CSS يا جاوا اسکريپت شما مي توانيد


تصاوير را در فرمت SVG مديريت کنيد، براي مثال، تغيير اندازه آنها را بدون از دست دادن کيفيت.


اگر بخواهيد بخش بزرگي از مخاطبين خود را از مرورگرها يا دستگاه هاي خاصي مطلع کنيد،


مي توانيد ببينيد که آيا قالب هاي مورد نظر شما توسط آن مرورگر ها در CanIuse.com پشتيباني مي شوند يا خير.


 


هنگامي که شما نام و فرمت مناسب را داريد، وقت آن است که تغيير اندازه و بهينه سازي تصوير خود را انجام دهيد!


 


منبع : https://yoast.com/image-seo/


 


 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Regina صفحه پرداخت closed هستی مقدم بر ارگاسم! مهربانی هست المنت تولید انیمیشن اختصاصی برای کودک شما بیماری های خون